נגישות

צלמנייה, חברת כיוונים פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי מורשת נגישות מתו"ס ושירות. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה במרכז המבקרים. אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות. חלק זה באתר מטרתו ליידע את מבקרינו ולקוחותינו על הסדרי הנגישות של הצלמנייה במטרה לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני, נגיש ונוח ככל שניתן.

הסדרי הנגישות בצלמנייה:

  • חניות נכים – הכשרנו חניות נכים בקרבת הכניסה לצלמנייה
  • כניסה נגישה – הכניסה נגישה לכלל הציבור
  • קופה נגישה- קופה נגישה לכלל הציבור, עם לולאת השראה רמקול דו צדדי ללקוי שמיעה.
  • הנחות לאנשים עם מוגבלות בהצגת תעודת בלבד
  • כניסה עם כלבי נחיה – מותר להיכנס למרכז המבקרים ולסיור עם כלב נחייה
  • איש צוות נוכח בכל חלל לטובת שירות נגיש
  • יש נגישות פיזית לכל קומה, ישנה מעלית לשירות הציבור
  • קיימים מאחזים משטחי אזהרה לפני גרמי מדרגות ונקודות המחויבות ופסים על כל מדרגה
  • שירותי נכים – בקומה התחתונה יש שירותי נכים לשימוש הציבור
  • כסאות נגישים למנוחה – בכל חלל ישנם כסאות נגישים למנוחה
  • פעילות מיוחדת הדורשת התארגנות ותיאום מראש עבור קבוצה עם צרכים מיוחדים/ בליווי תרגום בשפת הסימנים לפי דרישה מיוחדת, בתיאום מראש
  • כלל עובדי צלמנייה עוברים הדרכה מפורטת בכל הנוגע להנגשת השירות

בכל שאלה, בקשה בנושא נגישות ניתן לפנות לאחראי נגישות של הצלמנייה – גל גופר

במייל: Gal.g@kivunim7.co.il

בטלפון: 08-6226903

אנו מאחלים לכם/ן ביקור מהנה.

צוות הצלמנייה

דילוג לתוכן